Pages

Subscribe Twitter

Sunday, August 1, 2010

Dezaia Procare Beauty

DEZAIA PROCARE BEAUTY


Product Code : DZ-002
Product Sale Price (RM): RM 109.90

Product :
~beauty diamond cleansing GEL
~beauty diamond cleansing DAILY TONER
~beauty diamond cleansing MILK
~beauty diamond CREAM
~beauty diamond SUNBLOCK

1. Beauty Diamond Cleansing Milk
- Pembersih muka yang dirumus khas untuk menanggalkan kesan alat solek dan kotoran di muka dengan berkesan dan hanya sesuai digunakan pada waktu malam sahaja

2. Beauty Diamond Cleansing Gel
- Sangat berkesan untuk menghilangkan daki-daki, minyak dan pigmentasi. Ia juga dapat menjadikan kulit agar lembut dan halus. Sesuai juga bagi kulit yang berjerawat. Bilas dengan air bersih untuk menghilangkan buih yang banyak selepas digunakan. Kulit akan kelihatan cerah dan bersih selepas menggunakannya.

3. Beauty Diamond Cleansing Toner
- Untuk kulit normal dan 'dehydration' bagi menyegar dan melembutkan wajah. Penyegar ini mengandungi glycerin yang bertindak sebagai pelembap yang menutupi liang-liang roma yang terbuka. ia juga mengandungi vitamin E sawit yang sangat baik untuk kulit.

4. Beauty Diamond Cream (krim kunyit)
- berfungsi sebagai penghilang noda hitam iaitu pigmentasi dan parut-parut bekas jerawat. Ia juga boleh mencerahkan kulit dalam masa 3 minggu dan boleh digunakan sebagai krim siang malam.

5. Beauty Diamond Sunblock
- Formula 2 dalam 1 yang digunakan untuk memutihkan kulit secara fizikal dan pada masa yang sama boleh bertindak sebagai bedak asas. Ia juga dapat melindungi kulit daripada ultraviolet. warnanya sangat sesuai untuk semua jenis kulit dan tidak berminyak. Mengandungi vitamin E sawit dan SPF 40 bagi melindungi kulit secara semulajadi.